یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

وب فول رایگان

جدیدترین مطالب

جستجوگر پیشرفته سایت





تبلیغات ویژه

سایت اسکینک دات آی آر

کارایی این گونه ماژول ها ارتباط بر قرار کردن کاربران با شما به صورت کاملا ساده و سریع می باشد.شما توسط این ماژول می توانید یک ارتباط ساده و سریع را با کاربرانتان در اختیار داشته باشید.به شما توصیه میکنیم حتما از این ماژول در صفحه اصلی سایت خود استفاده کنید.

 

 ماژول تماس با ما SP Quick Contact برای جوملا

 

 

ویژگی های منحصر به فرد  ماژول :

دارای تنظیمات منحصر به فرد فارسی
کاملا فارسی و ۱۰۰% استاندارد
ارسال موفقیت آمیز تمام ایمیل ها
سازگار با جوملا ۲٫۵

» دانلود مستقیم ماژول تماس با ما SP Quick Contact برای جوملا

» حجم : ۸٫۳۱ کیلوبایت

امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5


شما با این افزونه قادر خواهید بود که مطالب، رسانه ها، نویسنده ها و صفحه ها را از جوملا ۱٫۵ تا ۲٫۵ به وردپرس انتقال دهید.

این افزونه توسط تیم فری اسکریپت فارسی سازی شده است، لطفا برای بهتر شدن ترجمه مشکلاتش رو گزارش بدید.

افزونه انتقال مطالب و رسانه ها از جوملا به وردپرس

 

» افزونه انتقال مطالب و رسانه ها از جوملا به وردپرس

» حجم : ۱٫۴ کیلوبایت

» منبع : freescript.ir

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


BuddyPress Persian

جامعه مجازی بادی پرس

بادی پرس - BuddyPress یک افزونه متن باز و رایگان می باشد که به شما این امکان را می دهد تا سیستم وردپرس را تبدیل به یک جامعه مجازی وسیع کنید. این افزونه شما را قادر می سازد تا بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی یک جامعه مجازی پیشرفته ایجاد کنید. در این سیستم بیش از 300 افزونه و ده ها پوسته رایگان موجود و قابل دسترس می باشد

 

آموزش نصب بادی پرس فارسی :

 

حالت اول :

 

برای نصب بادی پرس پارسی ابتدا افزونه آن را دریافت نمایید سپس آن را در هاست خود قسمت plugins آن را آپلود نمایید.

wp-content/plugins/

آن را از حالت فشرده خارج نمایید .

 

سپس در مدیریت وردپرس فارسی قسمت افزونه ها آن را انتخاب و نصب نمایید.

 

حالت دوم :

 

پس از دانلود بادی پرس  وارد سیستم مدیریت ورد پرس شوید.

 

و از قسمت افزونه ها>> افزودن را انتخاب نمائید.در صفحه بعد بر روی گزینه بارگذاری کلیک نمائید و فایل بادی پرس

 

که دانلود کرده بودید را انتخاب نمائید و بر روی نصب کلیک نمائید.

 

منتظر بمانید تا فایل به طور کامل آپلود شود پس از آپلود فعال کردن افزونه را انتخاب نمائید.

 

تبریک افزونه بادی پرس نصب و فعال سازی شد.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 
Cbcomprobox

فایل آموزش سریع فارسی افزوده شد.

community builder افزونه است که مدتها است جزو افتخارات  سیستم مدیریت محتوا جوملا است. بسیاری از کاربران مدتها است منتظر انتشار نسخه کامل و همخوان با هر دو نسخه جوملا بوده اند این افزونه به مناسبت شب یلدا 1390 برای جوملا 1.5 و جوملا 1.7 تقدیم شب زنده داران میشود . با اینکه انتشار این افزونه کار بزرگی است اما ما به احترام سرور شهیدان نخواستیم برای امشب تبلیغ خاصی انجام دهیم و مناسب تر دیدیم که در سکوت هم شب یلدا را داشته باشیم و هم احترام امام را حفظ نماییم .  هر طراح جوملا بالاخره یک باری کارش به CB  گیر افتاده است اما متاسفانه فارسی سازی این افزونه بسیار سخت بوده است لذا تمام افرادی که زحمت فارسی سازی این افزونه را تابحال کشیده اند به نحوی کار کاملی نتوانسته اند ارائه دهند .

 

 

ترجمه اصلی این افزونه با آقای "علی موذنی" یکی از اعضا جومینا و دوست خوبمان بوده است و زحمت هماهنگ سازی برای زبان فارسی را هم آقای "ستار رضایی" و "حسینی پارسا" مشترکا بر عهده گرفته اند. همچنین نسخه دیگری از این افزونه در حال انتشار است که دارای تاریخ شمسی هم نیز میباشد که برای اعضا سطح سوم منتشر میشود .

اما این موضوع درباره ی این افزونه قابل ذکر است که علاوه بر آنکه این افزونه برای اولین بار از وب سایت جومینا برای جوملا 1.7منتشر میشود تا حد 95 در صد فارسی سازی انجام شده به عبارتی در قسمت کاربری 100% فارسی سازی صورت گرفته است و در قسمت ادمین  98 درصد . به جرات این نسخه کامل ترین نسخه فارسی شده این افزونه است که تابحال منتشر شده است . هماهنگی با زبان فارسی نیز به صورت کامل انجام شده است .

اما اجازه دهید کمی در در مورد این افزونه صحبت کنیم . این افزونه امکان ایجاد یک جامعه مجازی را به شما میدهد. بسیاری از سایت های بزرگ از این افزونه استفاده مینمایند . افزونه های جانبی که برای این افزونه وجود دارد بیشمار است و امکانات بسیار زیادی را به کاربران عرضه میدارد. کاربران میتوانند به یکدیگر پیغام خصوصی دهند ، امکان تعریف گالری تصویر و ..... (انصافا نمیشه همه کارهای این افزونه را فهرست نمود ) همه و همه جزو امکاناتی است که این افزونه به شما عرضه میدارد.

اما استفاده ای که بسیار کاربرد هم دارد تعریف فرم ثبت نام جامع توسط این افزونه است شما بوسیله این افزونه قادر خواهید بود تا ثبت نام کاربران را با فرم های دلخواه انجام دهید .

نکته: افرادی که از نسخه های قدیمی استفاده مینمایند میتوانند بدون اینکه افزونه قبلی را حذف نمایند این افزونه را نصب و نسخه خود را بروز نمایند. این دسته از عزیزان توجه داشته باشند که پس از نصب CB فارسی، پلاگین زبان فارسی سی بی قبلی را غیرفعال و یا حذف کنند تا از زبان فارسی پیشفرض افزونه بهره ببرند.

 

گروه جومینا

شب یلدا 1390

شب خوش

 

 

PEYVAST

دانلود بسته ی افزونه:

Dl Joomina

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


با استفاده از این افزونه سایت هایی که از اسکریپت جوملا و whmcs استفاده میکنند ، میتوانند این دو اسکریپت را با هم مچ کنند به صورتی که بران با یک یوزر و پسورد بتوانند به هر دو سیستم وارد شوند.

دانلود افزونه J!WHMCS Integrator برای جوملا 2.5

 

» دانلود افزونه J!WHMCS Integrator برای جوملا ۲٫۵

» حجم :  ۷٫۳۷ مگابایت

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 

آموزش تغییر نام پوشه مدیریت جوملا جهت افزایش امنیت

 

 



جوملا یکی از ایمن ترین مدیریت محتوا های حهان است اما مواردی هستند که باعث کاهش امنیت این سیستم توسط استفاده کنندگان می‌شود و همچنین مواردی هست که با رعایت و اجرای آنها بر امنیت سایت جوملا افزوده می‌شود.

یکی از راه‌های افزایش امنیت در جوملا 1.5 تغییر مسیر نام و فولدر مدیریت جوملا (Administrator) می‌باشد. برای انجام این کار مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید: 
1. در root جوملا یک فولدر بسازید مثلا به نام myadmin ( نامگذاری دلخواه) . 
2. سپس تمام محتویات پوشه administrator در داخل myadmin کپی کنید.

آموزش‌ تغییر مسیر و نام پوشه مدیریت جوملا در دانشنامه جوملا فارسی منتشر شده است.

برای مطالعه این آموزش روی لینک‌ زیر کلیک کنید.

آموزش : تغییر مسیر و نام پوشه مدیریت جوملا

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



tortags-1.jpg

افزونه رایگان و فارسی نمایش برچسب و کلمات کلیدی در مطالب جوملا فارسی با نام تورتگ (JM Tortags)

استفاده از این افزونه حرفه ای همه کاره بسیار ساده و راحت بود و افزونه فارسی کلمات کلیدی تورتگ (JM Tortags) کامل ترین افزونه کلمات کلیدی سازگار با جوملا 2.5 و جوملا 3 می باشد.

این افزونه علاوه بر کامپوننت، دارای ۱ ماژول و ۵ پلاگین اضافه می باشد که امکانات منحصر به فردی را در زمینه مدیریت کلمات کلیدی، افزاش رنک و افزایش سئو سایت در اختیار شما قرار می دهد.

با استفاده از این افزونه می توانید هنگام نوشتن مطلب در ویرایشگر جوملا، همزمان کلمات کلیدی مدنظر خود را نیز اضافه نمایید.

نسخه نمایشیدانلود افزونه

 

توجه: پس از دانلود فایل افزونه، قبل از نصب، ابتدا فایل را از زیپ خارج نموده و افزونه های موجود در آن را نصب نمایید. برای عملکرد صحیح افزونه تمامی پلاگین ها را نصب نموده و مطمئن شوید که تمامی پلاگین ها فعال شده باشد.

همینطور می توانید در هر ماژول و کامپوننت و افزونه ای که در آن ویرایشگر از ویرایشگر استفاده می شود از کلمات کلیدی نیز استفاده نمایید.شما کادر حاشیه ماژول را می توانید به هر رنگی (تمامی کد های رنگی) تغییر دهید. همینطور زمینه ماژول را می توانید هم به صورت ساده و هم به صورت رنگی (هر نوع کد رنگ) تغییر دهید.افزونه آمار بازدید کنندگان دارای بیش از ۱۵ حالت نمایشی برای آیکون های موجود در ماژول می باشد، همینطور شمارش گر بالای ماژول نیز دارای بیش ۱۵ حالت نمایشی حرفه ای با امکانات متفاوت می باشد. تصاویر موجود در این صفحه و نمونه های موجود در نسخه نمایشی افزونه تنها بخشی از حالت های نمایشی می باشد که می توان با این افزونه تولید کرد.

امکانات ویژه

  • کاملا سازگار با جوملا ۱.۶، ۱.۷ . ۲.۵
  • افزون کلمات کلیدی هنگام ساخت و ویراش هر مطلب.
  • افزدن یک کلمه کلیدی به تعدادی از مطالب به صورت هم زمان.
  • ویرایش و مدیریت تعدادی از کمات کلیدی و تگ های موجود در مطالب.
  • نمایش کلمات کلیدی محبوب و پر استفاده در بخش کاربری سایت برای افزایش رنک و سئو در موتور های جستجو
  • سیستم جستجو و جستجوی هوشمند در میان مطالب برای یافتن تگ مورد نظر خود.
  • تنظیم نمایش کلمات کلید در ابتدای مطالب و یا انتها و یا در هر دو قسمت، نمایش یا عدم نمایش کلمات کلیدی در انتهای هر صفحه و یا تنها در انتهای مطلب.
  • و بسیاری امکانات دیگر

امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 4


comment-4.jpg

joomla2.5

کامپوننت رایگان نظرات جوملا (JComment) نسخه ۲.۳.۰، کامپوننت پیش روی شما کاملترین و حرفه ای ترین کامپوننت ارسال و مدیریت نظرات جوملا است که تاکنون منتشر شده است. با استفاده از این کامپوننت شما می توانید در هر مورد منتشر شده در سایت خود از فرم ارسال نظرات استفاده نمایید. این افزونه امکانات گسترده ای در زمینه نوع ارسال و انتشار نظرات و تنظیمات مربوط به آن در اختیار شما قرار می دهد.

متاسفانه با وجود نسخه های مختلف از ترجمه فارسی این افزونه، با بررسی های انجام شده استفاده از آن ها به دلیل ترجمه های پراشکال و پر غلط به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. به همین دلیل شرکت جومی تصمیم به ترجمه اصولی و حرفه ای این افزونه گرفت. نسخه فارسی و رایگانکامپوننت جی کامنت (JComment) پیش روی شما بهترین نسخه ترجمه فارسی موجود از این افزونه است.

این افزونه حرفه ای جوملا کاملا سازگار با جوملا ۲.۵، جوملا ۱.۷ و جوملا ۱.۶ است و استفاده از آن به دلیل پنل مدیریت کاملا فارسی، آموزش ها و راهنمایی های موجود در افزونه بسیار ساده است.

نسخه نمایشیدانلود افزونه

 

توجه: پس از دانلود فایل افزونه، قبل از نصب، ابتدا فایل را از زیپ خارج نموده و افزونه های موجود در آن را نصب نمایید.

این افزونه امکان طراحی قالب های مختلف برای خود را دارد و کاملا بر پایه سی‌اس‌اس (CSS) می باشد و می توانید شکل ظاهری آن را هر طور که می خواهید تغییر دهید.

ماژول نمایش وضعیت آب و هوا دارای دو حالت نمایشی می باشد که نمونه های آن در تصاویر موجود است (حالت فهرست و بلوک). تمامی گزینه های موجود در ماژول، از قبیل وضعیت باد، وضعیت رطوبت، دما، وضعیت آب و هوا،‌ نام شهر ، ... و همینطور تعداد روزهای پیش بینی هوا قابل حذف و یا تغییر می باشد.

امکانات ویژه

  • امکان فعال و غیر فعال کردن سیستم نظار برای مجموعه ها، یک مطلب خاص و یا مطالب دیگر کامپوننت ها
  • تنظیم انتشار خودکار نظرات برای یک گروه کاربری خاص
  • تنظیم انواع گزینه ها برای گروه کاربری مختلف و یا حذف آن
  • جلوگیری از هرزنامه و یا سیل نظرات برای افزایش ایمینی نظرات
  • اطلاع رسانی مدیر از نظرات جدید و امکان انتشار، و حذف نظر از طریق همان ایمیل
  • امکان اطلاع رسانی کاربران از نظرات جدید ارسال شده در یک مطلب خاص
  • امکان ویرایش نظرات بدون وارد شدن به بخش مدیریت (از طریق بخش کاربری)
  • چندین امکان مختلف برای شیوه و ترتیب نمایش نظرات
  • امکان استفاده از صورتک ها در نظرات، و افزودن هر صورتک جدید و ویرایش آن ها
  • امکان استفاده از مترجم های کد و افزودن کد های جدید و ...
  • استفاده از تکنولوژی آژاکس برای حذف، اضافه و ویرایش نظرات بدون بارگزاری مجدد صفحه (رفرش)
  • امکان افزودن قوانین ارسال نظرات برای گروه کاربری به صورت جداگانه
  • پشتیبانی از تکنولوژی آر اس اس برای تمامی تظرا به صورت جداگانه
  • امکان تعریف و طراحی قالب برای شکل ظاهری بخش نظرات
  • امکان مخفی و نمایش دادن گزینه های آدرس ویب سایت و ایمیل نظر دهنده و همینطور اجباری کردن آن
  • سیستم فیلترینگ کلمات غیر مجاز
  • امکان حذف تگ های فاصله به صورت خودکار
  • تنظیم تعداد حروف نام کاربری
  • تنظیم تعداد حروف برای متن نظر
  • و بسیاری امکانات دیگر

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


visitors-4.jpg

افزونه رایگان نمایش آمار بازدیدکنندگان (JM Visitors) جوملا، این افزونه قدرتمند امکانات متنوعی برای نمایش آمار بازدید کنندگان سایت و تعداد بازدیدهای سایت جوملا در اختیار شما قرار می دهد.

این افزونه حرفه ای جوملا شامل یک ماژول و یک پلاگین است و کاملا سازگار با جوملا ۲.۵ می باشد.

ماژول و پلاگین آمار بازدیدکنندگان سایت امکاناتی از قبیل نمایش تعداد بازدید کل، تعداد بازدید روزانه، تعداد بازدید روز قبل، تعداد بازدید هفتگی، تعداد بازدید ماهانه، نمایش آی پی کاربر، نمایش تاریخ ، ساعت و ... در اختیار شما قرار خواهد داد.

این ماژول حرفه ای جوملا دارای امکانات مناسبی برای طراحی شکل ظاهری می باشد تا شما بتوانید شکل ماژول نمایش بازدید کنندگان را با ظاهر سایت خود منطبق نمایید. تمامی گزینه ها قابل حذف و ویرایش بوده می توانید به هر نحو که مایل هستید از این افزونه استفاده نمایید.

نسخه نمایشیدانلود افزونه

 

شما کادر حاشیه ماژول را می توانید به هر رنگی (تمامی کد های رنگی) تغییر دهید. همینطور زمینه ماژول را می توانید هم به صورت ساده و هم به صورت رنگی (هر نوع کد رنگ) تغییر دهید.افزونه آمار بازدید کنندگان دارای بیش از ۱۵ حالت نمایشی برای آیکون های موجود در ماژول می باشد، همینطور شمارش گر بالای ماژول نیز دارای بیش ۱۵ حالت نمایشی حرفه ای با امکانات متفاوت می باشد. تصاویر موجود در این صفحه و نمونه های موجود در نسخه نمایشی افزونه تنها بخشی از حالت های نمایشی می باشد که می توان با این افزونه تولید کرد.

امکانات ویژه

  • کاملا سازگار با جوملا ۱.۶، ۱.۷ . ۲.۵
  • دانلود کاملا رایگان افزونه، همراه با امکان نصب و پشتیبانی رایگان و نا محدود.
  • دارای بی نهایت حالت رنگی و نمایشی.
  • امکان تغییر رنگ حاشیه و زمینه ماژول آمار بازدید کنندگان.
  • امکان انتخاب عدد پیش فرض برای آمار بازدیدکنندگان، به این دلیل که شروع آمار بازدید کل باعدد صفر و یا عدد کوچک نباشد..
  • امکان عدم نمایش خودکار آمارهایی که عدد آن ها صفر می باشد.
  • این افزونه شامل یک ماژول و یک پلاگین می باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد


آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 876
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 6
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 576

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 883
    باردید دیروز باردید دیروز : 994
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 7,003
    بازدید ماه بازدید ماه : 19,611
    بازدید سال بازدید سال : 144,564
    بازدید کلی بازدید کلی : 1,446,639

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.144.127.94
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :


مطالب تصادفی


صفحات اضافی سایت


لینک دوستان